Lara Croft and the Temple of Osiris Crack/Patch

Lara Croft and the Temple of Osiris Lara Croft and the Temple of Osiris is the sequel to Lara Croft and the Guardian of Light. In her new adventure, Lara Croft travels to Egypt and realized she must join forces with rival treasure hunter Carter Bell and imprisoned gods Horus and Isis to defeat the evil god Set. Featuring a 4-player co-op story, players must work together to explore the temple, defeat hordes of enemies from the Egyptian underworld, solve devious puzzles, and avoid deadly traps. At the same time, players compete for treasure, powerful artifacts, and ultimate bragging rights.

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Released date
Platform PC Windows
Rating 75 / 100
User rating
5.6
Downloads 1398
Genre Action, Action Adventure, Platformer, Linear, 2D
Company / Developer
Square Enix / Nixxes Software

Lara Croft and the Temple of Osiris reviews ( 6 )

t0nytzu, Dec 11, 2014

Just finished it and I must say that it's a pretty smart made game with lots of nice puzzles, weapons, upgrades and secrets. It had some issues with the performance (it really needs a lot) and the controls but once I got used to it everything was fine. Of course it has to have some degree of error since it's a challenging game and some things must be done after a few tries. It was rather easy, I managed to find all the Red Skulls and an overall great experience, especially with friends.

tainanlctr, Nov 10, 2015

Antes de tudo mais preciso ser bem enfático: este é superior em todos os quesitos ao seu antecessor Lara Croft eo Guardião da Luz, dito isso vamos aos detalhes... Gráficos: Todas as areas são muito bonitas com detalhes que comprovam o bom trabalho que fizeram mostrando a qualidade da pesquisa feita em torno do Egito. Elementos simples que somados você observa como esta bem feito, uma parede que entre os hieróglifos a partes destacadas em ouro sobressalentes, os vasos desenhados como se fossem pintados a mão, as pilastras milimetricamente rachadas no lugar exato... e ainda os elementos fisicos, a iluminação, a sombra, como tudo tem uma cara muito real e particular dentro de cada um dos os climas; ensolarado, chuvoso, nevasca e entre o dia e a noite. Preciso dizer como eu estou surpreso positivamente como conseguiram fazer míseros 3.2GB ter uma aparencia tão linda, fizeram um excelente trabalho de otimização Trilha sonora: É maravilhosa, é perfeitamente combinada com cada situação e perfeitamente sincronizada. diferente do guardião da Luz que fizeram um trabalho porco de só pegar os sons da trilogia TR Legend Anniversary e Underworld e joga de qualquer jeito, neste Templo de Osiris criaram uma trilha completamente nova e envolvente até quando o clima muda por exemplo a trilha de fundo quando se esta chovendo combinando com as gotas de caindo no chão e os grunhidos dos jacarés próximos. Eu valorizo bons efeitos sonoros e nesse quesito dou nota 10. Jogabilidade: Não há muitas novidades em comparação ao Guardião da Luz mas as poucas novidades que trouxeram junto com os já antigos ( e muitos ) comandos faz uma infinidade de puzzles muito divertidos. Enredo: É aquele clichê do antigo Egito, deus do mau deus do bem, maldições, escaravelhos e bláblá mas a maneira que introduziram todos os de mais quesitos od jogo ( trilha, gráficos, jogabilidade ) tora tudo muito interessante. Os puzzles realmente são o foco e muito é caótico jogar em co-op quanto mais jogadores mais caótico e + diversão e + tem que fazer trabalhar essa matéria cinzenta hehehe. Por sinal cada combinação de 2 3 ou 4 jogadores foi muito bem trabalhada exatamente para que os puzzles e combates exigissem o máximo da quantidade de jogadores para que todos trabalhem e existe uma dependência total eu diria ( logo se um for noob pode @#$%&☠ com todos kkkk ). Uma cosia nova que veio a calhar que já existe já a tempos em outros games, é a dinâmica dos desafios da comunidade. Aumenta duração do game e também lhe trás novidades além do enredo que não posso falar se não darei spoiler A duração do game enfim depende somente de você, caso for só jogar o modo história correndo de qualquer jeito termina super rápido mas se quiser 100% já vai ter uma duração bem longa..... completar todoss os desafios, os time trials, as pontuações, fazer todoas as tumbas opcionais, os desafios de combate nos obeliscos, abrir todos os baús para obter todas as armas, anéis e amuletos comuns, incomuns raros e lendários, pegar todos colecionáveis ( caveiras e upgrades ). Enfim tirando alguns bugs grotescos que varias pessoas pelo mundo estam reclamando e que infelizmente é normal hoje em dia em jogos recém lançados, o game tem todo um conjunto muito bem realizado e conectado. Botei fé, criei bastante expectativa antes de lançado e veio como o esperado: uns 80 85/100 com muito gosto.

iamthewizard2, Dec 13, 2014

Playing the game solo is just too easy and too short (in fact its easier and shorter than guardians of light). For a furthermore challenge and true enjoyment the game should technically be played with 2 or more players. The use of gems to open up treasure chests is a nice new feature but the actual loot itself is just not varied or powerful enough to warrant replayability. Further cons including lack of 21:9 support, sometimes buggy, laggy and poor co-op connection. Overall, an enjoyable experience none the less but the game has so much potential which wasn't explored fully enough.

Toothpicker, Jan 3, 2017

Loved the first one, wasn't too enamoured with this though. Puzzles were easy, quite a lot of bugs and frustrating moments, the perspective of the camera is often an obstacle, not much variation throughout. Generally too easy, and convoluted weapons upgrade/perk gem/chest system was unnecessary. Wouldn't play a third instalment.

lhmtgame, May 5, 2017

The game's graphics is good! Lara looks cute and sexy! But the game's story is bad! The story is too short, Lara's gears are too many but almost useless. No replay option as LC & Guardians of Light. The same as Hitman, SquareEnix would've not made a good LC series since Eidos has no longer developed it.

peterjson, Sep 8, 2015

After playing Guardian of Light, I expected a similar experience with co-op added. However, this game is barely playable on the game hardware. Even in single-player mode, it lags. Still I tried to do it and suffer through terrible frame rate, but the game is full of bugs and I just could not play it properly. I really don't understand how developers could've done this, when they have the engine that works well. Obviously, it was a rushed release looking to capitalize on popularity of Guardian of Light. If you haven't played Guardian of Light, get that one instead.