Resident Evil: Revelations 2 Crack + Activator Updated

Resident Evil: Revelations 2 In Revelations 2, Raid Mode begins with choosing a character, and there are several characters to match all tastes. After that, you'll customize your weapons and skills to prepare for deployment. Raid Mode has been about collecting loot such as weapons, custom parts, and currency; in Revelations 2, you'll also find treasure chests thrown into the mix. Remember, however, your ultimate goal is to find and break the goal emblem at the end of each stage. Raid Mode allows for cooperative play -- including local two-player split-screen. Grab a friend and get ready to shoot your way through this additional mode.
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Released date
Platform PC Windows
Rating 76 / 100
User rating
7.1
Downloads 2464
Genre Horror, Action Adventure, Survival
Company / Developer
Capcom / Capcom
Tags: Resident Evil: Revelations 2 Crack + Activator Updated, Resident Evil: Revelations 2 Crack With Activator 2020, Resident Evil: Revelations 2 Crack With Activation Code 2020

Resident Evil: Revelations 2 reviews ( 7 )

mininova, Jun 27, 2015

REvelations 2 brings series back to its roots. Definitely a huge plus for the franchise on long run. This is what fans were looking for. Fast paced action horror game. Not too many puzzles though, but still good title to spend several hours trying to beat it on highest difficulty level. Your skills have huge impact on your performance, it's a great plus for survival game. I'd gave it 9, however after seeing rivers of negative reviews due to lack of co-op online in campaign I must pull that up to 10. Controls are good, even with such a large number of action keys. Music and sound are on top level - just put your headphones on and enjoy the horror REvelations 2 has to offer.

Josue_online, Apr 12, 2016

El juego me parece totalmente recomendable, si te gusta la ambientación 'de miedo' claro está. El escenario de juego es de ambiente tétrico, por así decirlo, una isla en estado de abandono, donde los enemigos oson monstruos o dementes victimas de experimentación semejantes a zombis (capcom los llama afligidos, que parecen estar en estado de putrefacción) La historia viene a llenar huecos en la saga de RE, para empezar, en RE:5 se menciona explicitamente acerca de 'una isla del sur' donde alguien conocido por Albert Wesker 'prosigue con determinados experimentos'. Pues este juego desgrana esas anotaciones descubiertas en RE:5. El modo campaña se desenvuelve con dos duos de protagonistas, cada cual con una habilidad diferente, lo que resulta en tener que saber cuando conviene más uno u otro (....) El juego recupera el factor 'dosificación' de los items (munición, hierbas etc) porque estos no abundan (a diferencia de RE:6 donde resultaban excesivos) asi que conviene no disparar más de la cuenta o no curarte 'demasiado'. Se recupera también el compartir los items con el compañero (como en el RE:5). El juego invita a explorar tranquilamente porque nunca se sabe por donde podrá salirte un enemigo, y además en ocasiones es importante no ser descubierto. Hay que decir que el juego no abusa de este factor. Por otro lado el juego es a mi juicio muy rejugable. Por un lado tiene dos finales en el modo historia, y esto depende de una determinada decisión que tomemos en el juego. Aparte de ser rejugable por el interés en ver ambos finales, también hay recompensas por descubrir determinados secretos distribuidos a lo largo del mapa (emblemas, dibujos en paredes, o 'bichitos') Entre las recompensas, desde modelos 3D de los protagonistas, desbloqueo de trajes, wallpapers, documentos con información complementaria al juego de los mismos protagonistas u otros que no aparecen en este pero pertenecen a la saga (que ligan argumentalmente este juego entre el RE:5 y el RE:6, recordemos que argumentalmente Revelarions 2 se situa entre estos dos juegos ANTES del RE:6) Acabar el modo historia, además te recompensa con modos extra de dificultad. De inicio tienes, facil, normal y superviviente, y a estos se añaden el modo SIN SALIDA (No Hope) y invisible y contrarrelog. Además del modo historia, hay un modo extra llamado MODO ASALTO. En este modo vas acumulando puntos de experiencia y dinero, donde se premia la supervivencia con un nivel inferior al de la IA, lo que lo hace más dificil aún. El reto es llegar al nivel 100. Este modo también ofrece cooperativo online. Técnicamente, el juego ofrece una experencia de hasta 1080p/60fps estables. Los gráficos, sin destacar como si se tratase de una AAA (superproducción) porque no lo es (incluso de salida el juego era barato) están francamente bien. Todo tiene un aspecto buscadamente 'sucio' (no todo, claro) e incluso la imagen tiene un granulado propio de las películas en celuloide que aportan una ambientación más siniestra. Muy bien en este sentido. (motor gráfico es el clásico de CAPCOM MT Framework) Por último mencionar el sonido. Muy impactante jugar si es posible con un home cinema 5.1 o 7.1, el juego cobra otra dimensión. Totalmemte en castellano (puedes elegir también inglés, francés, alemán o japonés) tanto en doblaje como subtítulos. BSO, como suele ser tradición en estos juegos de CAPCOM, la banda sonora es literalmente de película. Muy buena, bien distribuida según la acción y apetece escuchar. Mi veredicto es muy positivo. (Nota:575.9 hrs on record)

CandarianGaming, Apr 27, 2016

3rd person zombie shooter with some pretty mild puzzles but it's a fun game regardless. Occasional boss battles, occasional stealth moments, worthy of a 2nd play through also

minix2poo, Jul 1, 2016

Can't finish the game, due to a bug in the final episode. (can't move my char in a certain boss fight) Not going to restart a whole episode, just to check out if it's bugged again at the same place. So far the game was OK until that point the game was bugged. By far not the best Resident Evil, but also no the worst... But I can't recommend a game that prevents me of finishing it...

littleshieh, Apr 9, 2015

A not-bad game, also a not-good game. The game play just made me mad. I get that you don't have enough guns and ammo because it's a horror survival game. But when enemies are fast, have long range weapon, can rapid attack, and sometimes IGNORE what you did to them, would you AT LEAST make the surrounding BIGGER letting player easier to DODGE? I feel i'm getting played by a buggy and not-well-designed game. Not playing the game.

fludziom, Apr 9, 2017

Invisible enemies. Timed Sequences. Boring locations. Getting the good ending unfairly missable. How many players didn’t miss that playing for the first time? 0.1%? What a stupid idea. Good game ruined by a few stupid ideas. Can’t give any higher than 6

eldumloido, Feb 25, 2015

Best co-op franchise without co.op. The game is made for two players yet it doesn't support it. Pre-purchased only for split-screen co-op witch was promised and included in previous games. You can't even play the story online, you can only play the microtransaction hell that should be free if they really want to justify selling ingame stuff. If they add co-op ill buy it again, now I'm returning my copy. Someone in the USA should sue them for false advertising, in my country you cant sue ****